kurs

Ann Ryczek

Metoda oddechowa Butejki

Kategoria
Body
.

DOWIEDZ SIĘ JAK:

  • zmniejszyć objętość oddechową
  • permanentnie przestawić się na oddychanie nosem
  • budzić się rano mając wypoczęte ciało i jasny umysł
  • mieć regenerujący sen
  • mieć więcej energii w ciągu dnia
  • przestać chrapać
  • odzyskać zdrowie na stałe
  • poradzić sobie z astmą, alergią, nadciśnieniem, nieżytem nosa
Więcej na temat fizjologii hiperwentylacji.
Ćwiczenie na naturalne odetkanie nosa
Ćwiczenia na ataki pani oraz uspokojenie oddechu
Test oddechowy – pauza kontrolna
Podstawowe ćwiczenie zredukowanego oddechu Jak prawidłowo oddychać w nocy
Q & A
Zadanie domowe
Sprawdzenie postępów
Teoria – jak oddychać w ciągu dnia i podczas ćwiczeń fizycznych
Ćwiczenia oddechowe podczas ruchu
Oddychanie przeponą
Zredukowany oddech – dodatkowe ćwiczenia
Q & A
Zadanie domowe
Sprawdzenie postępów
Oddech a stany umysłu i stres
.Relaksacja Jacobsona
Praca nad zredukowanym oddechem – dodatkowe ćwiczenia
Oddech a dieta
Co dalej – czyli jak samodzielnie pracować z oddechem?
Przykłady Pranayamy
Q & A

CO OTRZYMUJESZ W CENIE:

  1. Nagrania webinarów online
  2. Nagrania mp3 webinarów i relaksacji
  3. Skrypty ćwiczeń zadań domowych
  4. Dziennik postępu
  5. Tabela “świadomość oddechu w ciągu dnia”
  6. W pakiecie z e-bookiem do wyboru jedna z dwóch ksiązek – “Zamknij usta” lub “Spokojny oddech, spokojny umysł”

Zobacz bezpłatny webinar

Anna Ryczek - SPOKOJNY ODDECH SPOKOJNY UMYSŁ - czyli dlaczego warto oddychać mniej - metoda Butejki from Pawel Dempc on Vimeo.

Wybierz bilet i kliknij
"KUP SZKOLENIE"

Kurs online

250 zł
w cenie otrzymujesz:
  1. Nagrania webinarów online
  2. Nagrania mp3 webinarów i relaksacji
  3. Skrypty ćwiczeń zadań domowych
  4. Dziennik postępu
  5. Tabela “świadomość oddechu w ciągu dnia”

Opinie o kursie

W pakiecie z e-bookiem do wyboru jedna z dwóch książek - "Zamknij usta" lub "Spokojny oddech, spokojny umysł"

Kup teraz

O autorze kursu

Ann Ryczek
mgr psychologii, nauczycielka jogi, instruktorka metody Buteyko i praktyk thai yoga massage. Anna już w czasie studiów zainteresowała się świadomą pracą z umysłem, jogą oraz medytacją (m.in. vipassaną). W 2012 roku ukończyła kurs instruktorski jogi, a rok później poznała prace doktora Buteyko, które stanowią pomost pomiędzy tradycyjną jogą a naukowym podejściem do zdrowego oddychania. Dzięki metodzie Buteyko poradziła sobie z przestymulowanym układem nerwowym, którego przyczyna leżała w nadmiernym oddychaniu. Zafascynowana tym sposobem pracy z oddechem uzyskała dyplom instruktora metody Buteyko w klinice Patricka McKeown. Jest tłumaczką i wydawcą pierwszych książek na temat metody Buteyko w Polsce pt. „Zamknij usta” oraz „Spokojny oddech, spokojny umysł” P. McKeown. Członek BPI- Buteyko Professionals International. Anna zajmuje się również aerial jogą, mindfulness, partner jogą, thai yoga massage oraz gimnastyką cyrkową. Prowadziła zajęcia i warsztaty w wielu krajach, między innymi w Polsce, Irlandii, Hiszpanii i Kambodży. Zaprasza na grupowe i indywidualne treningi oddechowe, które łączą w sobie metodę Buteyko z pranajamą (jogicznymi praktykami oddechowymi), praktyką uważności oraz relaksacją. Wierzy, że dzięki świadomej pracy z oddechem, ciałem i umysłem każdy może odkryć w sobie niewyczerpany potencjał zdrowia i energii.

Metoda oddechowa Butejki

SZKOLENIE ONLINE